2012. augusztus 10., péntek

16.rész.: A Buli Elszabadul - Part.1.


Visszatértem :D
Kommentjeitekre számitok.:D
xoxo.
~bii




' My heart's a stereo, it beats for you so listen close.Hear my thoughts in every note, oh oh.. - erre keltem. Kedvenc számom. Ja amúgy csak a telefonom csörgött.
- Igen? - vettem fel. Valami szörnyű hangom lehetett.
- Szia csajszi! Alszol még? Á.. mindegy.. Csak gondoltam szólok, hogy van kerek 6 órád elkészülni a csajos napunkra. - mondta Eleanor lelkesen a telefonba.
- Szia Ell! Hát mostmár nem alszom.. És 6 óra? Mivan? Nem úgy volt, hogy 2kor találkozunk ? Most hány óra? 6?  - ásitottam. Nem nagyon értettem miről beszél. Reggel van könyörgöm. Bő 4 másodperce ébredtem. Nem forog az agyam. És amint látszik a matek tudásom sem a legjobb. Nézzétek el nekem.
- Kedvesem most pontosan 8:00. - világositott fel.
- Ja oké. - ásitottam ismét.
- Na jó. Akkor hagylak elkészülni. Ne feledd 2-kor a házatok előtt leszünk  a csajokkal. Na puszika.
- Szia. - és letettem. A telefonom ledobtam a földre én meg fordultam egyet az ágyban. - Ááááá. - kiáltottam aztán bementem a fürdőbe. Megmosakodtam, hogy felébredjek. Miután megvolt Lementem a konyhába és csináltam magamnak meg anyunak kávét. Anya csak fél óra múlva kelt fel és meglepődve látta, hogy már fent vagyok. Megittuk a kávét és beszélgettünk.

~*~

- Megyek már! Nyugi csajok! - orditottam az ajtóban állva. - Sziasztok! - köszöntem nekik ahogy behuppantam melléjük a kocsiba. Danielle vezetett. Eleanor ült mellete én pedig hátul Perrie-vel.
- Szia! - köszöntek mind egyszerre.
- Ma nagy nap van csajok! Fiú mentes nap! - kiáltotta Eleanor az anyós ülésről.
- Húúúúúúúúúú! - kiáltottunk mind.

Elértünk a Plázához. Bementünk. Lerohamoztunk minden üzletet ... A H&M-től kezdve a Chanell-ig mindenhol voltunk. Bementünk egy részlegre szétnézni aztán 6 szatyorral jöttünk ki. Jó kis nézelődés. Nem de? ... Jártuk az üzleteket és csak nevettünk és vásároltunk. .. Végül már vagy 4 órája bent voltunk. Utolsó pár üzletet jártuk, bank kártyáink majdnem nullán voltak, a kocsiba nem fért már csomag de mi még mindig csak vásároltunk ... Szerintem kell nekem egy második gardrób is, mert a mostaniba nem fog elférni ez a sok cucc ... Végül a pláza összes üzletét átjártuk. Kimerültek voltunk. ( Mert tudjátok a vásárlásban nagyon el lehet fáradni. ) Lementünk a pláza büféjébe, ittunk egy kávét és ettünk valamit ... Összefutottunk pár rajongóval is. Csináltunk közös képet és beszélgettünk. Rendesek voltak. Nem azok a kis sikitozó tini lányok, illedelmesen oda jöttek , elnézést kértek a zavarásért majd kérték, hogy csináljunk közös képet. Az egyik lány nagyon aranyos volt. Oda jött hozzám és elárasztott minden féle jó kivánsággal. Azt is mondta, hogy reméli, hogy majd Niall-el összeházasodunk meg ilyenek. Nagyon megelpődtem. De jól esett. 
Szóltunk Paulnak, hogy vigye el Dani lakására a sok új ruhánkat és kimentünk a plázából. Indultunk a kocsi fele amikor megláttam egy táblát: 
' A Másnaposok rendezőjétől: Project X - A Buli Elszabadul.  Augusztus 8. 19:00. FILM PREMIER'
- Csajok! - orditottam ahogy odaszaladtam a plakáthoz. - Ez ma lesz. És én még nem láttam. És nagyon jól hangzik. - ugráltam.
- Fél óra múlva kezdődik. - mondta Perrie.
- Nézzük meg! - mondta Ell.
- Irány a mozi! - mondta Dani és már mentünk is.

A Film őrületesen jó volt. Kedvencem lesz azt hiszem. Ha még nem láttad akkor nézd meg. Nagyon nagy bulit hagytál ki. És hát mit mondjak? Enyhén meg jött a kedvünk nekünk is. 
- Menjünk valahová bulizni! - javasolta Perrie.
- Jobb ötletem van! - húzogatta a szemöldökét Dani. - Newbury-ben van egy kisebb házunk Liam-mel. Oda járunk néha kikapcsolódni. Van medence meg minden. 
- És? - végott bele Ell.
- És irány a Tesco! Veszünk piát és irány bulizni! - kiáltott Dani ... Mondtam én , hogy megjött a kedvünk.
Megvettük a piát. Jack Daniel's, Alexander, Martini, Jim Bean, Sör és még sok minden. Vettünk chips-et és valami csokikat is. 20 perc alatt ott voltunk a háznál, hisz Newbury itt van London mellett 15 kilóméterre.
Az a kis ház amit Dani emlitett eléggé nagy volt. Egy emeletes, nagy, kertes ház medencével. Mikor bementünk rájöttem, hogy még nagyobb mint gondoltam. Volt benne vagy 10 szoba + nappali, előszoba, konyha és 3 fürdő. Ja és egy nagy erkély. Hatalmas volt és csendes.
- Itt a szomszédok biztos nem zavarnak majd. - mondtam.
- Az biztos!- kacsintott Dani.

Felraktunk valami kis pörgős zenét. Táncoltunk közben kortyolgattuk a piát. Egyre hangosabb lett a zene. Egyre több pia ment le. Egyre jobb kedvünk volt. A csokik is fogytak. Arra emlékszem, hogy táncoltam. Arra is emlékszem, hogy elhúztam pár szál cigit. Töltöttem magamnak egy utolsó pohár Martinit aztán filmszakadás...

-Liam-

Épp a konyhában ültünk Niall-el mikor berontott Zayn. 
- Gyertek gyorsan! - kiáltotta. Eléggé rémült arca volt.
- Mi lett? - kérdeztük. De ő csak húzott a nappali fele majd a tévére mutatott.
- ' Élőben jelentkezünk a csendes kis Newbury-ből ami most eléggé zajos lett. A One Direction barátnők egy kisebb bulit rendeztek. Amint látom elégé elszabadult itt ... nézzék! A Tetőn! - arra fordult a kamera. Jessy állt a tetőn. - ' Én egy arany istennő vagyok' - kiáltotta majd beleugrott a medencébe. - Tehát kicsit elfajult a buli. Talán túl sokat ittak. De mit szólnak majd ehhez a rajongók? És a fiúk tudnak erről?' - azzal kikapcsoltam a tévét, felhúztam a cipőmet és elindultam az ajtó fele.
- Gyertek már! - orditottam. Majd elindultunk Newbury-be.

8 megjegyzés:

  1. Hahaa stenem le maradtam pár részről, de szét röhögtem magam rajtuk :''DDD Nagyon jók lettek :DD Siess a kövivel xoxo

    VálaszTörlés
  2. imádtam basszus :D kíváncsi leszek, h mi lesz a kövi részben. ;)) Jack Danie's, Jim Bean.. van ízlésed :'D<3

    VálaszTörlés
  3. leugrott a tetőről:)))
    nagyvolt.
    szolj ha van kövi:DD

    VálaszTörlés
  4. Húú.! Én is akarok tetőről ugrani egy medencébeeee.!!! Wáá.! Csak az a baj, hogy én ital nélkül is így gondolkodok.! Kövit.! :D

    VálaszTörlés
  5. Nah me Jack Daniels s arany isteno:))))...nan fasza lett ez is;)):X

    VálaszTörlés
  6. phu.. Nagyon jó lett. hamar hozd a kövit.

    VálaszTörlés